Vores tilbud til hotelejer

BWH Hotels

Hvad vi kan tilbyde dig som hotelejer

Som hotel inden for BWH Hotels får du ikke kun adgang til mere end 4000+ hotelkolleger rundt om i verden. Gennem alle vores globale samarbejdsaftaler sikrer vi, at dit hotel er synligt for gæster i hele verden. Du får også professionel støtte og hjælp på de områder, der præsenteres nedenfor.

Som medlem kommer du også til at dele fordelene ved indkøbsorganisationen Nores, hvor vi sørger for at skaffe dig og dit hotel de bedste priser.

Salg

Salg og marketing genererer øget omsætning gennem effektivt arbejde med brand, kunder og øget synlighed. Vores salgsorganisation har til formål at bidrage til god lønsomhed for medlemshotellerne gennem regionale, skandinaviske og globale overnatnings- og konferenceaftaler.

Vores salgsteam er strategisk placeret på tværs af Skandinavien og skaber nærhed til medlemshoteller og kunder. Salgsteamet har desuden et aktivt og tæt samarbejde med kolleger hos BWH Worldwide Sales, hvilket betyder, at medlemshotellet får en given plads på verdenskortet og øgede markedsandele for alle hoteller i kæden.

Marketing

BWH Hotels har flere stærke brands, og som individuelt hotel i en global kæde får du adgang til både globale og nationale kampagner.

Som hotel har du adgang til mange professionelle værktøjer til din egen lokale markedsføring i form af trykte materialer, give-aways, hjemmesider og annoncehjælp.

I vores bestræbelser på at styrke vores brands giver vi hotellet interne kampagner for mersalg og øget lokal tilstedeværelse via tryksager, digitale beskeder og giver mulighed for at deltage i konkrete kampagner og samarbejder efter hotellets eget behov for øget salg indenfor div. segmenter.

Loyalitetsprogram

I over 25 år har vores prisvindende Best Western Rewards loyalitetsprogram leveret tilbagevendende gæster til vores hoteller, hvilket igen driver højere ADR og muliggør omkostningseffektive marketingmuligheder.

Programmet er et af de hurtigst voksende loyalitetsprogrammer i branchen med mere end 24 millioner medlemmer på verdensplan. Takket være et effektivt loyalitetsprogram skaber vi ny forretning, fastholder vores kunder og har gode muligheder for at finde nye segmenter og nye gæster til dit hotel.

Læs mere om Best Western Rewards

Økonomi & indkøb

Vores økonomiafdeling sikrer, at alle distributionsomkostninger, kommissioner, indtægter via globale og centrale aftaler kommer ind på hotellet på den rigtige måde, på det rigtige tidspunkt. Alt sammen for at du som hotelejer kan fokusere på den øvrige drift på dit hotel.

Som medlem får du også delt fordelene ved indkøbsorganisationen, hvor vi sørger for at skaffe dig og dit hotel så gode priser som muligt.

Distributionskanaler og revenue

Distribution & Revenue Management understøtter hotellerne med træning og teknisk support. Vi kører projekter, der fokuserer på at skabe øget lokaleomsætning og er ansvarlige for bookbarhed i vores egne såvel som eksterne bookingkanaler. Vi sørger for at indsamle priser, understøtter dit indtægtsarbejde og hjælper dig med at sprede dine værelsespriser til nøje udvalgte markeder og samarbejdspartnere.

Målet er, ved at drive projekter, udvikle og implementere tekniske løsninger og tilbyde support og træning, generere flere bookinger og øget værelsesindtægt til vores hoteller.

I Revenue Center tilbyder vi en en komplet og professionel service, så du som hotelejer kan koncentrere dig om driften, mens vores Revenue Managers tager det tunge løft.

Kvalitetsprogram

BWH Hotels kvalitetsprogram (Global Quality Assurance Program) er unikt for BWH og fastlægger minimumskrav til den kvalitet og service, der skal opfyldes af alle BWH-hoteller verden over. Programmet indeholder tusindvis af punkter, som ethvert hotel skal opfylde for at opretholde en høj og pålidelig standard og service.

Kvalitetssikringssystemet sikrer et højt og ensartet service- og kvalitetsniveau for alle vores hotelgæster i hele verden, men er også et kvalitetsstempel for dig som hotel indenfor BWH Hotels. Du kan føle dig tryg ved at være en del af en kæde med gode standarder.

Hvert hotel har mindst én inspektion cirka hver 10.-11. måned og får ikke besked mere end 24 timer før inspektionen. Kvalitetskontrollen udføres af en kvalitetssikringsbedømmer, certificeret af BWH International.

Programmet International Quality & Service Award belønner højtydende hoteller inden for områderne kvalitet og service. Hotellet kan kvalificere sig både i forhold til kvalitetssikring og service men også vurderinger fra eksterne kanaler og sociale medier.

Kvalitetsprogram

Uddannelse

Som nyt hotel i kæden får du og dine medarbejdere en uddannelse, så I bedst muligt kan udnytte alle fordelene inden for BWH Hotels og blive en god ambassadør for brandet.

Vi sørger for, at du får nok information i salg, marketing, loyalitetsprogrammer og distributionskanaler.

Ydermere tilbyder vi løbende introduktionsdage, online træning, fysiske workshops og meget mere. Vi kan også skræddersy uddannelsesdage til dine specifikke behov inden for alle de forskellige områder, vi tilbyder.

Slut dig til kæden

Tag kontakt til vores CEO eller Chief Growth Officer, så fortæller vi dig mere om præcis, hvordan du kan drage fordel af medlemskab i BWH Hotels.

Kontakt os